Abdest Nasıl Alınır Video ve Yazılı Anlatım

Abdest nasıl alınır bu konumuzda sizlere abdest'in nasıl alınacağını sizlere yazılı ve videolu anlatımla açıklayacağım.Abdest almadan önce tuvaletimiz varsa eğer tuvaletimizi yapacağız namazda bizi rahatsız etmesin diye.Adım adım abdesttin alınışını sizlere aşşağıda yazdım şimdi abdest nasıl alınır öğrenelim.
Adım Adım Abdesttin Alınışı:
1-Niyet ettim allah rızası için abdest almaya diyerek niyet edilir ve besmele çekilir.
2-Önce ellerimizi iyice yıkayacağız.
3-Ağzımıza 3 kere su alıp vereceğiz (sağ avcumuzla vereceğiz suyu ağzımıza).
4-Burnumuza 3 kere su alıp vereceğiz (sağ avcumuzla vereceğiz suyu burnumuza sol elimizlede temizleyeceğiz).
5-yüzümüzü 3 kere yıkıyacağız (yüzümüze ait bütün bölgeyi).
6-Kollarımızı dirseklere kadar 3 kere yıkayacağız (ilk önce sağ kol yıkanır daha sonra sol kol yıkanır.)
7-Başımızın 4 de 1 ine mes yapacağız.Sağ elimizle videoda gördüğünüz gibi başımıza mes edeceğiz.
8-Serçe parmaklarımızla kulağımızın içine mes edeceğiz ve başparmaklarımızda kulak memelerine mes edecek.1 kere.
9-İki elimizin tersiyle ensemize mes edeceğiz 1 kere.
10-Ayaklarımızı yıkayacağız önce sağ ayağımızı yıkayacağız ve sonrada sol ayağımızı yıkayacağız.Abdest almak bu kadar basit video da ekledimki görsel olarak abdest nasıl alınır daha iyi öğreneceksiniz.
Abdesttin alınışı video izleyiniz

Yorumlar

Popüler Yayınlar